Jag ska introducera hästar i verksamheten i företaget och har därför ett par projekthästar jag jobbat med hittills. Igår åkte jag och en vän för att besöka frieserkillen Diablo tillsammans med hans kompisar Humlan och Nemo. Zandra som äger dem skulle gärna vilja ha lite foton på sig, sina hästar osv, och jag ville gärna ha foton till hästverksamheten på företagshemsidan. 
 
När Zandra hörde av sig uppfylldes redan där en barndomsdröm, jag skulle få arbeta med en frieser!! Jag minns hur jag som tolvåring låg på nätterna och drömde mig bort till en tid när jag hade en stor svart hund och en stor svart häst som jag tränade. Även om Diablo inte är min häst har jag nu alltså en stor svart hund hemma och en stor svart frieser som jag får äran att klickerträna och hänga med! Som bonus fick jag dessutom träffa familjerna på den här platsen som är de finaste mest fantastiska människor jag någonsin mött! Diablo och allt som kom med det kommer visst bli snarare början på en väldigt fin vänskap än enbart vara starten för en ny verksamhet i företaget. 
 
Jag och Maja som stod och tittade på den här fantastiska hästen som krumbuktade i hagen fnittrade och tjattrade som småflickor! Ja då vi inte andlöst stod och tittade på Diablo som var väl medveten om att han hade en imponerad publik! Att inte bara få umgås med en frieser utan även fotografera en som springer lös på en sommaräng, det är nästan svårt att tro att jag fått göra! Fastän jag har mängder av bildbevis XD Så, nu bjuder jag på alla fantastiska bilder på dessa underbara hästar och människor! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej